- Strefa klienta
- Koszyk (0)


-
Formularz reklamacyjny
UWAGA! Zawsze w obecności kuriera należy sprawdzać, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie nawet, gdy opakowanie zewnętrzne nie nosi znamion uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności należy w momencie doręczenia przesyłki w obecności kuriera sporządzić protokół szkody ze zdjęciami uszkodzeń towaru i opakowania.
Okres gwarancji na Produkty oferowane przez sklep internetowy Kolarti, liczony jest od daty sprzedaży. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu roku od dnia wydania towaru Klientowi. Wady urządzenia, zgłoszone po upływie okresu gwarancji, nie są objęte gwarancją.
Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:
z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi,
Za reklamacje niezasadne klient będzie obciążany kosztem 50 PLN
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o zgłoszenie występowania wady poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie niżej. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych. |